Przedszkole i Żłobek

Promyczek

Nauka - Zabawa - Przyjaźń

Kadra przedszkola

Naszą kadrę pedagogiczną tworzy zespół młodych, wykształconych i kreatywnych nauczycieli z pełnymi kwalifikacjami pedagogicznymi z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Kadrę pedagogiczną wspierają specjaliści: dyrektor przedszkola z wieloletnim doświadczeniem pedagogicznym, logopeda, psycholog, terapeuta pedagogiczny, specjalista gimnastyki korekcyjnej a także profesjonalni instruktorzy zajęć.

Nasza kadra uczestniczy obecnie w szkoleniach dotowanych przez Unię Europejską.

Pracownicy przedszkola i żłobka:

  • Dyrektor – mgr Monika Lewicka
  • Wicedyrektor - Katarzyna Chrzanowska

Nauczycielki przedszkola:

Ewa Turek

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika społeczna na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Ukończyłam również Podyplomowe Studia Zintegrowanej Wczesnej Edukacji oraz Podyplomowe Studia Kształcenia Pedagogicznego. W przedszkolu „Promyczek” pracuję od 2012 roku. Obecnie jestem wychowawcą grupy „Motylki”. Oprócz tego prowadzę w przedszkolu zajęcia „Fit-Smakuś”, rozwijając kulinarne zainteresowania naszych przedszkolaków.

W swojej pracy wykorzystuję tradycyjne oraz innowacyjne metody stymulujące wszechstronny rozwój moich podopiecznych. Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym jest moją pasją i przynosi mi ogromną radość i satysfakcję. Każdy uśmiech na twarzy dzieci jest dla mnie ogromną nagrodą. Bardzo cieszy mnie, kiedy zaproponowane przeze mnie zabawy, prace plastyczne i inne aktywności spotykają się z aprobatą dzieci. Moimi atutami są cierpliwość, wrażliwość i kreatywne spojrzenie na codzienną pracę.

Prywatnie jestem mamą dwóch córek. W wolnym czasie lubię spacerować wraz z rodziną po lesie i poszerzać swoje zainteresowania przyrodnicze.

Urszula Giers

Jest absolwentką Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Na Wydziale Nauk Społecznych ukończyła studia o kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z animacją kulturalną. Zajmuje się grupa Rybek, które codziennie zaraża miłością do muzyki i tańca. Ula ukończyła taneczny kurs instruktorski w Mazowieckiem instytucie kultury , gdzie przez dwa lata doskonaliła swoje umiejętności pod okiem trenerów z całej Polski. Do dziś jest czynną tancerką zespołu ludowego. W przedszkolu prowadzi zajęcia taneczno-ruchowe z elementami muzyki i gry na instrumentach. Doskonali swoją wiedzę na licznych warsztatach i kursach.

Anna Iwańska

Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na kierunku filologia rosyjska, studia podyplomowe w zakresie kształcenia pedagogicznego oraz podyplomowe studia zintegrowanej wczesnej edukacji na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim.

Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Wybór mojej zawodowej drogi jest chęcią połączenia zawodu z pasją. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję i codziennie przynosi nowe doświadczenia, daje mi poczucie spełnienia zawodowego.

Prywatnie jestem mamą kilkuletniej córki Nadii. W wolnym czasie lubię jeździć na rowerze, spędzać czas w gronie rodziny i przyjaciół, czytać dobre powieści kryminalne.

Paulina Rolka

Jestem absolwentką  Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. Studia licencjackie ukończyłam na kierunku pedagogika, specjalność animacja społeczno kulturowa. Natomiast studia licencjackie ukończyłam na kierunku pedagogika, specjalność wczesna edukacja. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi. W przedszkolu „Promyczek” jestem wychowawcą grupy Elfy. Dodatkowo prowadzę zajęcia z szachów. Jestem osobą kreatywną, pełną wyobraźni twórczej. Bardzo lubię spędzać czas na świeżym powietrzu, czytać książki, a każdą wolną chwilę poświęcam swojemu synkowi.

Uważam, że praca z dziećmi to nie tylko zawód, ale odpowiedzialność i pasja. Moją rolą jest inspirowanie dzieci do poszukiwania odpowiedzi na nurtujące je pytania i rozbudzenie w ich sercach ciekawości do poznawania świata. W swojej pracy stawiam przede wszystkim na uśmiech dziecka, staram się być przyjacielem i wsparciem.

Isabella Plucińska

Ukończyłam studia pedagogiczne: licencjackie i magisterskie. W mojej pracy zawodowej, nie ma nic cenniejszego niż szczęście i radość moich podopiecznych, dlatego też moim podstawowym celem w pracy jest stworzenie atmosfery pełnej ciepła, radości, otwartości i poczucia bezpieczeństwaNajwiększa nagroda, to ten najszczerszy, od ucha do ucha, dziecięcy, zaraźliwy uśmiech. Poza pracą, która wymaga ode mnie ciągłego, ogromnego skupienia oraz odpowiedzialności, moją pasją są wodne sporty ekstremalne np. wakeboarding. A mniej ekstremalnie ? po prostu: lubię gotować albo leżeć na kanapie, czytać dobrą książkę, głaskać i przytulać moje kotki J

Julita Bączek

Obecnie studiuję pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną z logopedią w Olsztyńskiej Szkole Wyższej. Swoją wiedzę pogłębiam poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach. Jestem osobą niezwykle pogodną i optymistycznie nastawioną do życia. Praca  z najmłodszymi jest moim powołaniem, przynosi mi ogromną radość i satysfakcję. Obserwowanie tego jak dzieci pokonują trudności, jak się zmieniają i rozwijają, utwierdza mnie w przekonaniu o wartości i sensie wykonywanej przeze mnie pracy, a każdy uśmiech na ich twarzy jest dla mnie ogromną nagrodą. W wolnych chwilach lubię spędzać czas z przyjaciółmi oraz wycieczki rowerowe. Wolne popołudnia chętnie spędzam w towarzystwie ciekawej książki.

Psycholog - Kamila Jezierska

Logopeda - Karolina Modzelewska-Marszałek, Katarzyna Więcek

Specjalista inegracji sensorycznej - Karolina Modzelewska-Marszałek

Jestem neurologopedą, diagnostą i terapeutą Integracji Sensorycznej, pedagogiem o specjalności kształcenia zintegrowanego i wychowania przedszkolnego, pedagogiki opiekuńczej. W swojej pracy zawodowej zajmuję się diagnostyką i terapią neurologopedyczną dzieci i dorosłych oraz diagnostyką i terapią procesów przetwarzania sensorycznego u dzieci i młodzieży. Opieką specjalistyczną obejmuję pacjentów w normie rozwojowej, z całościowymi zaburzeniami rozwoju, wadami genetycznymi, uszkodzeniami, dysfunkcjami OUN i obwodowego układu nerwowego. W swojej pracy wykorzystuję wpływ stymulacji sensorycznej na leczenie przyczyn zaburzeń mowy i braku mowy. W procesie terapeutycznym preferuję korzystanie z neurorozwojowych metod terapeutycznych dostosowanych indywidualnie do pacjenta. Interesuje mnie wpływ stymulacji sensorycznej na rozwój dziecka, wpływ chorób układu nerwowego na mowę dzieci i dorosłych.

Oligofrenopedagog - Kaja Ziólkowska, Paula Kundo

Nauczyciel języka angielskiego - Monika Jaworska

Panie które pomagają:

Agnieszka Lis 

Barbara Margiewicz 

Mariola Aniszkiewicz 

Teresa Żejmo 

Agnieszka Wółkiewicz 

Panie które nam pysznie gotują:

Monika Dudziec 

Katarzyna Soboczyńska 

Wanda Piasta 

Maja Wółkiewicz

Co proponujemy

Partnerzy

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.
Administrator Danych, Polityka Prywatności.